Nu ger jag upp..

Jag har precis som Carolina och Marica haft det väldigt kämpigt med soppdieten dessa dagarna.. Första dagen så smakade soppan helt okej, den var till och med ganska god. Men sedan gick det utför, jag hade huvudvärk, var oerhört trött, kände mig aldrig mätt och mådde illa. Idag har jag kräkts upp soppa och därför försökt att bara äta bananer och dricka mjölk, men mjölken gav mig mjölk-mage och bananerna blev äckliga efter ett tag.. Då kände jag att det var dags att kasta in handuken.

Jag klarade nästan 4 hela dagar och det är jag ändå nöjd med, trodde aldrig jag skulle klara så lång tid med en "svält-diet" som jag kände att detta var. Totalt minskades min vikt med 2% under dessa dagarna, men detta känns oväsentligt. Hälsan är det viktigaste för mig, det borde det vara för alla! Om man mår så dåligt av någonting då är det inte värt det! Därför rekommenderar jag faktitkst inte denna dieten till någon, tvärtom!

/ Emma "glad och äntligen mätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0