Mirakelsoppa dag 3

Dag 3: Vi får äta hur mycket mirakelsoppa, frukt och grönsaker (allt utom bananer och potatis) vi vill.

Idag mår jag inte alls bra, och jag börjar fundera på att lägga av med dieten.

Viktminskning: Min kroppsvikt har minskat med 2% på två dagar.




Jag mår illa av bara tanken på soppan...
Bild: www.4.bp.blogspot.com


Jag har fått bevisat för mig att man faktikst rasar i vikt av denna dieten, men även fått erfarna hur dåligt man mår av den.

Tillstånd:
* Trött
* Sur
* Huvudvärk
* Illamående
* Saknar aptit


Detta är absolut ingen diet jag rekommenderar! Tror nog inte jag kommer fortsätta veckan ut..

/Carolina

Kommentarer
Postat av: Lori Helgesson

Din blogg e ju jätte bra ! :)

om du vill förbättra den behöver du bara tänka så här:vara kreativ,skriv om olyckor kring sverike,tipsa om kläder,lägg upp bilder på kläder du köper,skriv vad du äter för mat osv de finns 100 saker att skriva om ;) <3

2010-03-02 @ 18:45:49
URL: http://loriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0