Mirakelsoppa dag 2

Dag 2: Vi får äta hur mycket mirakelsoppa och grönsaker (utom ärtor, bönor och potatis) vi vill.

Jag känner mig inte alls på humör idag. Jag är tjurig och gnällig och redan jättetrött på den här dieten!
På morgonen och lunchen klarade jag mig ganska bra, men nu på eftermiddagen och när det börjar gå mot kväll mår jag desto sämre.

Jag har suttit och gnagt på morötter, proppat i mig en hel del coctailtomater, kokat majs och ätit av soppan.
Men trots detta känner jag mig bara sur och sugen på kött och kolhydrater...


En ytterst dålig bild där jag demonstrerar mot morötter.. Har inget problem med morötter igentligen, men just nu är jag sugen på allt annat än grönsaker och soppa

 



Blir sugen på all onyttig mat nu när jag absolut inte får äta det!

Bilder: http://www.oskarsitannas.se/hamburgare.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_bymNHtnW-zQ/SCUo14BhqqI/AAAAAAAAAlQ/ADrxmT0bh5M/s320/Pommes_Scanpix.jpg





Min mamma har även hon följt denna dieten tillsammans med mig, men funderar skarpt på att lägga av då hon mår illa av bara tanken på soppan. Även hon känner stort behov av annan mat.

Viktminskning: Jag har gått ner 1% av min kroppsvikt på en dag!

/Carolina


Kommentarer
Postat av: nina

är det bara jag, eller ser moroten inte ser ut som en morot? ;)

2010-02-01 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0