Du kan om du vill!

Får du ångest när du tänker på träning?
Får du dåligt samvete när du tänker på hur länge sedan det var du tränade sist?
Har du försökt försvara dig genom att tänka:
”Jag har så himla mycket att göra nu, jag skulle aldrig hinna med att träna” eller ”Jag ska börja träna…bara inte riktigt än”.

Tänk på att du ska träna för att du tycker att det är värt det!

Tycker du det är värt det att gå till gymmet en gång i veckan för att få på dig de där jeansen? Eller för att känna dig bekväm i den fina bikinin du har köpt? Eller för att känna dig frisk och välmående?
Tycker du inte det är värt det så behöver du inte ens försöka, för man måste ha viljan.

Det går inte att skylla på att man är småbarnsmamma längre, på SATS (där jag, Emma och Marica tränar) har de ett lekrum för barnen som hela tiden är övervakat av personalen.


Många tycker att det är dyrt att träna, men mediciner är också dyrt. Anledningen till att jag säger detta är att om man är i god form ökar också immunförsvaret vilket kan leda till färre infektioner.

Du kan om du vill!

/Carolina


Kommentarer
Postat av: ellenor

hoppas du får en bra dag :}



vill du ha mer besökare till din blogg, var med i min tävling då :'}

2010-01-20 @ 10:30:32
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0