Andra dagen med mirakelsoppa

Sitter här och knaprar på en morot. Men den mättar knappt. Hela kvällen har jag varit jättehungrig men jag har inte direkt haft någon lust att äta mer soppa
3 portioner soppa om dagen räcker gott och väl, i alla fall för mina smaklökar.

Idag kryddade jag min soppa med grillkrydda och massa salt. Det var bra eftersom det tog bort mycket av soppans smak. Så grillkrydda är något jag kan rekommendera till mat som man inte gillar. Imorgon till frukost tänkte jag testa chili, det borde förvränga smaken lite. Eller? hoppas det i alla fall.

Positivt med soppan hittills:
-

Negativt med soppan hittills:
- Konstant hungrig
- gasig
- tjurig
- trött


Sugen på soppa någon?


Grönsaker stod även på menyn


/ Marica


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

kräks :(

2010-01-27 @ 00:45:38
Postat av: Julían Hernández

Hej :)!. Kolla förbi min blogg & tyck till om dagens fråga. Ha en fortsatt fin dag, kram :)

2010-01-27 @ 01:41:26
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0