Dag 4 med mirakelsoppan

Dag 4: Vi får äta hur mycket soppa vi vill, 5-8 bananer och lika många glas lättmjölk.

Det var väldigt gott med bananer idag, jag älskar bananer så det var gott. Men soppan smakar fortfarande lika illa. Även om vi har gjort mer än hälften av dieten nu så känns tre dagar till som en väldigt lång tid..

När jag vägde mig i morse hade jag gått ner 0.2 kg till. Inte mycket med tanke på att jag knappt åt någonting igår. Men eftersom jag bara åt ungefär en portion soppa igår, så har det nog med det att göra. Dieten säger ju: - ju mer soppa du äter, desto mer går du ner i vikt.

Tillstånd:
- trött
- seg
- lättirriterad
- ont i huvudet
- ingen aptit


/Marica


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha! Marica, va sysslar du med?.. kolsoppa?, låter inte så lockande... Bananer, däremot... de hade jag kunnat leva på :D /monopolmästaren

2010-02-02 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0