BH!!

För oss tjejer är det superviktigt att ha en stabil och bra sport-bh när vi tränar! Att ha en bh som ger bra stöd och support och tillåter både styrketräning och löpning är något som gör träningen bättre. Jag önskade mig en ny sport-bh i julklapp och min mamma hittade den perfekta till mig, och den kan jag verkligen rekommendera!

Den är först och främst oerhört bekväm, den sitter åt perfekt utan att sitta för tight och den är väldigt fin! Jag fick den i rosa vilket passar mig utmärkt då jag älskar färg, men den finns också i svart, blå och vit. Den är från Nike och heter: Nike determination women's sports bra

Såhär ser den ut:



/ Emma :)

Kommentarer
Postat av: LISA!

SNYGG ;)

2010-01-18 @ 20:09:33
Postat av: caroline

åhå har precis hittat min nya favoritblogg ;) kom med en massa bra tips nu tjejer!

2010-01-18 @ 22:29:02
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0