Abtronic

Jag tror de flesta har sett på reklamuppehållen twins och tv-shop någon gång.
Hur de med mirakelmaskiner lovar snygg kropp, rent golv och fin hy mm.

Det är många som undrar om Abtronic verkligen fungerar?

Jag var tvungen att köpa hem en och testa. Jag märkte inget resultat! Jag tyckte det mest kändes obehagligt och kunde stundvis göra riktigt ont.
Det var många av mina kompisar som köpte abtronic när den var ny , alla var helt galna i dem i början, men efter en månad låg dem undanstoppade i någon låda allihopa.





Bild: http://www.tvins.com/products/abtronicX2/abtronicX2.php

http://freshpt.com.au/blog/wp-content/uploads/2009/09/abtronic.jpg



Jag gjorde lite google sökningar:
En myndighet i Kanada har även gjort ett test om abtronic verkligen fungerar.
De kom fram till att den varken kan ta bort celluliter, ta bort fett runt midjan eller ge fastare muskler.
Försäljning av abtronic har förbjudits i både Kanada och Australien tills dess de kan bevisa att de fungerar.
De har även blivit stämda i USA för falsk marknadsföring.

På tv visar de smala männsikor som slänger sina gamla byxor som nu är "alldelses för stora på grund av abtronic". Detta skulle aldrig gå med abtronics hjälp!
Det går inte ens om du skulle göra vanliga situps, de tränar musklerna, och även fast du har staka magmuskler skulle de inte synas om du har mycket fett. Det går inte att punktförbränna!

För att minska fettet gäller det att konditionsträna och äta bra!

/Carolina :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att veta, Tack :D

2010-01-23 @ 15:52:08
Postat av: Anonym

jag tränar alla delar på kroppen och ser skillnad fast inte med sådan då:P

2010-01-23 @ 17:51:31
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0