Mirakelsoppa - NEJ

Jag klarade mirakelsoppan i fyra dagar. Den femte dagen åt jag riktig mat igen. Soppan gick helt enkelt inte att få ner mer.. Så det fick bli vanlig mat den femte dagen.
Jag tycker det är tråkigt att ingen av oss klarade dieten, jag var helt inställd på att jag skulle klara det, därför  blev jag ganska besviken när jag inte gjorde det. Men hälsan kommer först. Nu vet vi vad soppan ger för resultat. Man går ner i vikt. Min vikt minskade med 1.9% på fyra dagar. Men de kilona är inte värda fyra olidliga dagar. Dagarna var långa och de negativa bieffekterna många! Illamående, huvudvärk, irriterad och känslan av att vara jättehungrig men sakna aptit är inget att eftersträva!

Men den värsta dagen av alla de här dagarna var faktsikt dag 5. Alltså den dagen då jag började äta mat. Under hela förmiddagen mådde jag lite illa. Efter lunchen mådde jag ännu mer illa! Ett tag därefter blev det lite bättre. Men efter en fika med en kompis på stan blev det olidligt. Jag blev helt yr, höll på att spy och det kändes som om jag skulle svimma. Jag tog bussen hem ganska snabbt, men eftersom jag knappt kunde gå bad jag min pojkvän hämta mig med sin bil från busshållsplatsen. Från busshållsplatsen till huset är det ungefär 500 meter, men jag klarade inte gå den biten.. Efter några dagar med soppan och för lite mat tror jag min kropp reagerade med en chock när jag fick i mig riktig mat..


Denna soppan rekommenderar jag inte till någon!


/ Marica

Kommentarer
Postat av: Kristina

Usch då, det låter som en jobbig diet...

Trevlig blogg ni har! Ska bli kul att läsa fortsättningen på projektet :)



Kram Kristina

2010-02-02 @ 21:38:15
URL: http://stinaminasfina.blogspot.com
Postat av: Lexi

Tur att ni inte fortsatte! Det är ju viktigare att man håller sig frisk! :)

2010-02-04 @ 17:37:25
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Daniel

Phhuuu skrattar

Jag kan bara hålla med, kan vara jordens äckligaste soppa... 4 dar kvar här.

Kul blogg.

Daniel

2010-03-16 @ 05:50:35
Postat av: marie

Jag börjar min mirakelsopp diet idag jag.

Men den mirakelsoppan verkar inte innehålla det samma så finns ju en uppsjö av mirakelsoppor.

så kan ju vara olika med olika mirakelsoppor..

2010-06-08 @ 17:23:44
URL: http://dublirvadduater.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hur går det?

Daniel

2010-08-20 @ 04:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0